onsdag 5 oktober 2011

Dagar att komma ihåg.......

Tänk vad man kan glömma bort saker, men ibland får det bara inte hända, som när min underbara lilla systerdotter fyllde 4 år. Jag som ALLTID kommer ihåg när mina nära och kära fyller år hade helt enkelt glömt bort denna VIKTIGA födelsedag.

När man är ett litet barn så är det sååååå viktigt, det vet man ju med sig själv när man var liten, så nu hänger det en liten söt bok Dagar att komma ihåg på en tavla jag har så jag kan titta i den VARJE DAG.....


                                                                  Dagar att komma ihåg

                                                                   blommor och blad
                                                                   och så en liten rad
                                                                   så att du bättre minns
                                                                   att vännen finns

Skrivet av Tina Järdhult  som gjort denna söta bok.
KRAM   :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar