söndag 30 oktober 2011

Haaaleluja moment......

Äntligen är mitt efterlängtade växthus vitlackerat och fint, jag har väntat sedan i juni Obs! Juni månad och nu är det klaaart eller vitlackat kan man säga....
....halleluja....så mycket delar och hur ska vi komma ihåg hur det ska sitta ihop, det var ju flera månader sedan vi monterade ner det ....men upp ska det....
....här ska det stå mitt fina vita växthus och jag gjorde grunden redan i juni så nu jäääädr.....jag struntar i att det snart är snöstorm och elände för har jag väntat så här länge, så nu finns det ingen tvekan upp ska det....
...nu är det bara att kavla upp ärmarna eller rättare sagt ta på sig långkallingarna.... för det tog hela dagen från 8:00 - 17:00 för då var det ju kolmörkt ute att skruva ihop växthuset, men nu är det bara glaset som ska dit och jag har inte alla glas hela så det finns "lite" jobb kvar.... hann inte ta någon bild innan det blev mörkt ute.

Mitt haaaaleluja moment idag......   :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar