söndag 15 januari 2012

Peta in en pinne i brasan.......

....hämta ett par öl och revbensspjäll....tanka bilen rensa ut förgasarn....lappa mina jeans så är du snäll... å min älskling...stoppa pipan hämta mina tofflor... Tack för kaffet blev det kvar till dig... peta in en pinne i brasan älskling och förklara varför du vill lämna mig....
Det är tur att min gubbe inte sitter framför brasan, så som man sjunger om i den här låten med Mats Rådberg & Rankarna....
Jag investerade i lite nya lampskärmar både till köket och till vardagsrummet där jag har både hissgardiner, kuddfodral och matta i NOTRE-DAMES DES-CHAMPS....det blev såååå fint...
....jag har hängt upp ett par små svarta lyktor i fönstret som jag fyndade på Clas Ohlson för 15kr styck....ibland är det fyndläge :o)
....nu ska jag gå och peta in en pinne i brasan och njuta av den värmande brasans sken i mys pys byxor och raggsockor .....
Skön söndags kväll på er :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar