fredag 3 februari 2012

Drömmar.....

Med risk för att jag börjar bli lite tjatig, men när termometern står på -13 grader brrrr....så längtar jag ännu mer efter VÅREN.....
På köksbänken står det en gammal vattenflaska med videkvistar i och några minpåskliljor :o)
Det är så skönt att först titta på termometern och sedan vända blicken ner mot bänken och då lyser dessa små söta gula minipåskliljor upp....
Jag fick ett gulligt litet paket som var inköpt i Holland och där i fanns det nya dahlia knölar som jag snart ska förgro för att plantera ut tillsammans med mina andra dahlior i sommar... Guuuu nu längtar jag ännu mer efter VÅREN.....
Dahlia Paso Doble... det låter det... lite spanskt eller hur....vita och gula....det blir fint dä sä ...Nu ska jag bara luta mig tillbaka och DRÖMMA om VÅREN :o)
Skön fredag på er alla där ute och var rädda om varandra :o)

1 kommentar:

  1. Vilken härlig blogg du har! Underbara foton... Jag längtar också efter våren.
    Kram från din kusin Britt

    SvaraRadera