onsdag 21 mars 2012

Stolarna är klara.........

.....nu är mina fina stolar klara...traa...laaa.laaa....tjoh ho....va jag är nöjd.....titta här....
...det kund man inte tro när man såg hur stolarna såg ut tidigare.....

....flyga till månen var ju komentaren....ha...ha....nu är det ingen fara med det...så dä sa.....nu kanske man gillar hur stolarna såg ut tidigare :o)... men jag tycker ialla fall att de har fått ett nytt liv....operation rädda stolarna...

..det var lite svårt med fotograferingen... jag fick inte till det så att ni ser hur färgen blev..
....men jag har målat stolarna två gånger med en ljusgrå färg...slipat lite för att få lite patina....tyget är grå och vitrandigt med en liten grå bandkant längst ner.....det här gillar jag ;o)
Nu får vi se vad jag hittar på för nytt projekt....är lite sugen på emma fåtöljer...kanske med något lite blommigt tyg....men min gubbe blir ju alldeles tokig....det är fullt nu....så jag får väl börja ta in beställningar på objekt som ni vill ha fixade..... ;o)
Önskar er alla en skön kväll.....kramar....

4 kommentarer:

  1. Fin blogg du har Rosis, Anita skvallrade om den idag över en pratstund i trädgården,du borde jobba med inredning, kram på dig,och ta hand om dig :), Helene

    SvaraRadera
  2. Glömde ge dig ett tips, gå in på bloggen Lindas lantliga, en massa tips och inspiration finns där. Kram Helene

    SvaraRadera
  3. Tack! för fin kommentar... det värmer i mitt hjärta <3 Ja!!!...inredning skulle vara toppen att i någon form få jobba med....vem vet vad som kan hända i framtiden :o)Fin blogg som du tipsade om...där kommer jag hitta många roliga nya ideér.
    Många Kramar tillbaka Rosis :o)

    SvaraRadera
  4. dem blev juh kanonfina juh!:) o karln din som sa att de va kört;P bra jobbat!:) kramar

    SvaraRadera