fredag 1 juni 2012

Just nu lite...kaos....

Här hemma är det lite rörigt vill jag lova.....lite små kaos kan man säga.....
..men det ska bli bättre ...förhoppningsvis...när ett av rummen får lite nya tapeter :o)

Så här ser rummet ut just nu och skåpen ni ser till höger på väggen ska monteras ner och det stora bruna skåpet till vänster i bild ska förhoppningsvis upp på loftet....om vi kan få upp det vill säga.....här gäller det att få all hjälp av vänner och bekanta.....alla som har STORA muskler :o) alltså inte lilla jag....
Här är dessa underbara tapeter som jag hittat och det är BoråsTapeter.De här tapeterna heter Bohéme.....en är blommig och en är prickig....vilken kombination va...blommigt och prickigt...det kommer bli KANON...när det blir färdigt ....det känner jag på mig....

Jag längtar så...om nu skåpet kommer upp på loftet vill säga...fortsättning följer....
Mys fredag till er alla.... <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar