tisdag 18 december 2012

Julgran...

Nu står den där så grön och grann i stugan....i mitt gröna hus på landet...
I år blev det silvertema med många silvriga och glittriga kulor i granen....lite små levande juleljus fick det också plats tillsammans med ljusslingan....

Nä..men..titta....fotografen kom med på ett litet hörn :o) ...eller i julkulan kanske man kan säga...ho ho ho....

Kristallkronan i taket har fått en liten girlang runt sig och så har jag små siffror i glas som hänger ner.....

Ljusen i kristallkronan tänder vi till julfrukosten...inte långt kvar nu till dopparedan...

Min tomte så söt i sin vrå....
Nu ska jag slå mig ner i fåtöljen vid granen...lägga upp fötterna och...

...låta mig inspireras...få nya ideér....

i det nya nummret av VAKRE ...så sätter nu up en stor skylt på ytterdörren.....STÖR EJ ....läsning pågår...och lite glögg det skulle inte vara så tokigt :o)
Säger som min underbare granne...Vi har det allt bra...
Till er alla nu ...Ta det lungt....Det blir en dag imorgon också...Va rädda om er KRAM <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar