lördag 19 januari 2013

Målning...

Vitt...vitt...vitt....inte bara ute :o) för nu målar jag om lite möbler inför flytten....
Här är det ett par hyllplan som blivit ...just det vita.....
Min gubbe sa ...har du blivit tokig....måla om ekhyllorna vita....Då log jag mitt sötaste leende och sa....Nä tokig det är jag inte ..men lite små crazy ibland och det får du leva med ;o)
Obs!!! fint som snus blir det och ni ska få se resultatet när de kommer upp på väggen....
Här är ett litet rullbord som ska få små hjul fastsatta under benen och den är tänkt att placeras i köksdelen av rummet...

Om man inte har något bättre för sig eller älskar inredning....inredningsnörd kallas det för... så gör man en ritning i en viss skala och klipper ut det i papper och så kan man flytta runt möblerna i rummet för att se hur det blir...Jaaa.. jag vet att det finns speciella program via datorn där man gör det här, men tyvärr så har jag ingen tillgång till ett sådant program....skulle önska att jag kunde :o)
Fyndade....( jag fyndar alltid ;o)....en liten korg som jag ska....håll i er....måla vit...och sy ett nytt fint tyg till .....så det är inte bara möbler som jag fixar med just nu!
Ta väl hand om er där ute i kylan....Många KRAMAR <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar