tisdag 12 februari 2013

Fettisdagen!!!......

Tjoo...hooo....och Mmmmmmm.....idag är det äntligen dags för den goa fettisdagsbullen ...dvs om ni inte har tjuvat förstås ;o)......
Här i mitt gröna hus på landet har vi minsann ätit både en och två semlor idag.....så strunta i alla bantnings tips LCHF och allt vad det nu heter utan NJUT av lite gotti gott gott och känn att livet är bra GÖTT....

Har börjat att VÅR greja lite inne och då menar jag inte måla om och fixa utan bara byta lite gardiner, lite nya kuddar och lull lull.....
Har nu burit upp ett skrivbord på loftet där jag nu mera har min lilla arbetshörna.....
Lille nallen och katten brukar hålla mig sällskap....med andra ord lungt och skönt.....
Kom ihåg!!!
Tänk LYCKLIGA tankar, de lyfter upp dig i luften <3 <3
SemleKRAMAR till er alla :o)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar