torsdag 14 februari 2013

Idag är en dag då vi KRAMAS och skickar hjärtan både till höger och vänster vilket jag tycker är ...absolutely fabulous...mer av det Tack!....
..och vet ni vad..Idag kom det ett litet paket med posten.....
....jag öppnade det försiktigt..... NU hade den kommit....min fina ÄNGEL....
Ängeln har en tjej gjort som heter Anna-Lena och den är helt fantastisk...tycker jag....
...vilket jobb att sy alla dessa små detaljer..sååå fin....
Nu får den sitta i gästrummet på bäddsoffan och bara vara fin tillsammans med lite fler änglar....

Vänner är som änglar
Du behöver inte se dem
för att veta att de finns
 <3

KRAMAR till er alla där ute <3

7 kommentarer:

  1. Tusen tack för den otroligt goda maten och det varma bemötandet! :) På återseende!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är sååå välkommen till oss :) Roligt att du gillar min mat och hoppas att vi ses snart igen....KRAM...

      Radera
  2. Hej Rose-Marie.
    Vilken härlig ängel... Jag skulle gärna vilja ha en sånt=), kan du skriva hemsidan där man köper sådana underbara saker, om det är inte hämligt=).

    //Diana

    SvaraRadera
  3. Hej Diana! Roligt att du gillar min söta ängel och den är köpt på tradera av en tjej som heter Anna-Lena Bengtsson. Jag vet inte om man kan kontakta henne direkt men hon lägger upp sina änglar till försäljning eftersom de blir klara :) Visst är de helt underbara och jag skulle vilja ha hela huset fullt men då skulle nog gubben bli lite smått tokig :)
    Tack... för att du följer min blogg KRAM :)

    SvaraRadera
  4. Tack! Jag hittade en liknande med "vällkommen till oss"
    Ja, jag håller med, får ju samma känslor när jag tittar på den ängeln.

    Jag tycker om din blogg, förutom fina bilder utsrtålar den mycket värme:)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Du är för gullig Diana <3 Roligt att du hittar inspiration och glädje i det som jag publicerar och att du vill följa med mig i min vardag. Många KRAMAR :)

    SvaraRadera