söndag 3 mars 2013

Ugglor i mossen....

Ibland blir man lite småkär...si...så...där...och nu menar jag inte i någon annan gubbe ;) utan i alla dessa saker ... Ja... jag vet att här i mitt gröna hus på landet börjar det bli lite fullt...men det får ALLTID plats någon sak till....när jag blir kär <3
Får jag lov att presentera Mr Uggla....Denna söta lilla uggla som ser lite småtrötter ut har fått en plats i soffan uppe på loftet....och min gubbes kommentar...Vad i hela friden har du köpt nu då?!? Inte nog med att det finns tusen kuddar i soffan där man ska sitta och titta på tvn utan att det nu också är tillsammans med en uggla...Ja ...Ja....Ja...då blir det mindre plats att "sova" i soffan tänkte jag ;)
 Nu har jag börjat att tjuvstarta lite med påsken och några minipåskliljor har fått plats i en vacker soppskål på bordet....
Det är så enkelt att fixa till och det blir så fint....

Jag har en murgröna i mitten på krukan och några mini påskliljor, sedan har jag virat lite limegrön sisal runt växterna och placerat några små ägg i kanten....lite påsk känsla.

Kunde inte låta bli att sätta ut lite VÅR blommor på trappen och skulle det bli gööör kallt så får jag ta in blommorna under natten :)

Tack! för titten och hoppas att ni blev lite insprerade av min ideér och Välkommen tillbaka :) :)
To mush of a good thing can be absolutely fabulous.....så sant...så sant.... KRAMAR <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar