onsdag 22 januari 2014

Nystart.....2014!!!

 
Jag känner att livet är så mycket upp och ner att min glädje i att skapa och att fotografera är sååå himla roligt och energigivande :)
Har beslutat mig för att nu är det LIV i min blogg igen efter mitt uppehåll.....
Jag har saknat er ska ni veta <3
Ni alla underbara människor som skriver kommentarer och peppar mig när det är lite tungt <3
 Hoppas att jag kan tillföra lite nytänk och många idéer.....
Som ni kanske förstår så har mitt liv varit lite i svartvitt men nu hoppas jag att det blir lite mer färg och ljusare..... Det är en liten förändring av mina bilder dvs jag har blivit av med min kompis Nikon  men då får jag än så länge nöja mig med Samsung :)
Jag har såååå mycket att visa och berätta om vad jag har hittat på men det kommer mera snart....Lovar....
Härligt att vara tillbaka......KRAMAR till er alla där ute :)))


 


  
 

2 kommentarer:

  1. Din kompis kommer snart tillbaka från sin semester ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänk va skönt det kan vara med lite semester :))
      Kram <3

      Radera