lördag 15 mars 2014

BADKAR......

Jag är helt lycklig :))))) Nu har vi äntligen kommit överens om ett badkar och det känns helt underbart....
Ni som följt bloggen har säkert tidigare läst om hur vi tänkt i olika banor....med bubbel...utan bubbel...stort...litet...mm...

....men så fick jag syn på ett som skulle passa helt perfekt....Det var ett mindre lejontassbadkar 150cm långt och det sa bara klick....Vi köper detta bums...men kommer det att gå in genom badrumsdörren ?!?....
Spänningen var olidlig när vi fick hem det och skulle vi bli tvungna att riva ner dörrpost för att kunna få in det i vårt lilla badrum ;)

Det gick in utan att behöva riva ner dörrposten och känslan var helt fantastisk....nu ÄNTLIGEN skulle jag kunna få njuta av ett varmt bad i mitt eget gröna hus på landet :))))
Mitt lilla mini spa <3
Så nu vet ni vad jag gör en ruggig och kall dag så frusen som jag är...ett varmt bad med mycket skum....
Ta väl hand om er och njut en minut eller två.
KRAM <3  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar