torsdag 19 november 2015

Fåtöljer.....

Jag vet inte vad det är med mig och fåtöljer men man kan tro att jag har lite förkärlek till dessa :)  Oftast är de i usla skick då jag ser hur min räddning kommer och gör de fina igen...

Jag är en fåtölj räddare :)))))
Den här har jag gjort i ordning till min dotter som gillar vitt....

Jag gav mig in på en fåtölj som var bland det sämsta skick jag fixat men den hade bra fjädrar och botten vilket var tur......

Jag skalade av allt i stort sätt och gjorde om den från början kan man säga.....
När det är gjort så bygger jag upp fåtöljen igen och sätter alltid ett undertyg så att man kan klä om den lättare i framtiden... om man skulle vilja.....
Just den här fick ett tyg som jag tycker är lite crazy :) och den ska jag leverera till sonen med sambo <3
Mozzie ville prova fåtöljen och jag var bara glad att han inte kände för att vässa klorna i den .... nu är den invirad i ett lakan fram tills dess att den får ett nytt hem :)))
 
Ta väl hand om er där ute ...
Kramizzzar....  


 

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar