måndag 8 juli 2013

Perfekt.....

En liten fågel kvittrade i mitt öra.....du har ett sååååå perfekt hem...inte rörigt alls utan bara perfekt....Herregud tänkte jag....då har du inte varit hos mig när mina två "små" underbara utflugna vuxna barn kommit hem till mammsen och pappsen för att hälsa på.....någon lite kortare tid och någon lite längre tid...
Nu lite nytagna bilder från mitt "perfekta" gröna hus på landet......Vem lämnade tvsoffan sist i går kväll....

Vet inte om det möjligtvis är brist på galgar till alla kläder som kommer från en prickig resväska....Hmmmm....och kuddhögen brukar vara uppe på sängen men numera lite huller om buller....
Bäddsoffan i gästrummet är numera uppbäddad ....förlåt jag menar obäddad...och mera kläder....brist på galgar igen alltså ;).....Så nu har ni sett hur det ser ut i mitt gröna hus på landet så här sommartid ....ett helt vanligt hem .....och jag ÄLSKAR mina underbara "vuxna" barn över allt annat <3 <3
Jag gör som en klok person sa till mig ....ligg ner och bara flyt....det är bara att gilla läget...andas...det är ingen ko på isen....problem eller....Tack! Beatrice för dessa kloka ord :)
Bry er om varandra och alla är vi fantastiska.
KRAM <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar