onsdag 16 maj 2012

Krukor i betong....

Nu har jag exprimenterat lite med att gjuta krukor i betong.....det var lärorikt....och roligt :o)...
...den första krukan gick bra att lossa men den andra......guuuuud vad jag slet.....den skulle bara loss....

...trodde ni ja....det slutade med att jag fick klippa loss hela plasthinken som jag hade som gjutform och i molekyler hamnade den i soptunnan..... men krukan blev fiiiin.....tycker jag....älskar det lite ruffiga och inte så perfekta krukor... 
Nu har det börjat blomma så fint i rabatterna och dessa gullvivor är bara för söta.....

Jag har planterat många olika sorter med penséer och här kan ni se hur det ser ut vid min entré.....

..I´ts black......

...and White.....yeee yee yee...som Michael Jackson sjöng....
..men jag lägger till favoritfärgen.....visst är dessa olika blommor och färger helt fantastiska......I love it.... ;o) Blommor det är livet... dä sä.......
Kramizzzar :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar