söndag 23 oktober 2011

Göööööteborg......

Har spenderat ett par dagar i "götet" det goa o glada Göteborg..... Den här gången blev det tyvärr inte så mycket shopping och runt på stan utan det var ett evenemang som ägde rum på Svenska Mässan som jag har besökt.....

Jag har skrattat, fått mycket energi, fått mig lite tankeställare, mycket inspiration, ätit god mat, dansat hela natten lång... tjooo hoooo och det behöver man ibland.

Bilder från Göteborg när jag var där sommartid.....i den underbara trädgårdsföreningen mitt i stan....

 Rosorna var helt underbara och det fanns mängder med olika sorter och olika dofter.....
Den här paviljongen gillade jag :o)

Blommor,blommor och åter blommor .... jo och så kanske lite fint gräs......i blomrabatten.

 Den här skylten finns i trädgården och visst är den helt lovely.... I looove it....     <3

Puss Puss på er alla.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar