söndag 13 november 2011

Växthuset......

Det kan tänkas att jag är lite tjatig med mitt växthus, men jag har väntat såå länge och då får man vara lite mallig när det börjar ta form :o)
Igår kväll hade vi invigning i växthuset med glögg och pepparkakor och det var super mysigt....
....det är nu endast två små rutor som saknas och det blir ytterligare ett besök hos glasmästaren imorgon. Nu har jag blivit lite stammis där, med tanke på att det visade sig att det var 39 rutor som saknades...upps...
...mycket levande ljus....det älskar jag....
....nu ska jag fixa med en liten gran utanför och lite granris....
...visst blev bänken fin som jag fyndade och målade vit....
Tog en liten promenad på en timme idag och vad fick jag se...jo är det inte....eller ser jag i syne....kantareller...visst är det lite knasigt med vädret, men jag är otroligt tacksam att det inte har blivit snö för då hann jag få växthuset klart :o)

Det här trädet med röda bär var helt täckt med mossa, men vackert tycker jag.

Skön söndag på er.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar