onsdag 22 februari 2012

TACK!!!

Ni är då för gulliga mina underbara jobbarkompisar.....
...nu kan jag sitta och drömma mig bort till VÅREN som jag hela tiden tjatar om...helt fantastiska bilder i den nya Drömhem och trädgård som jag fick av er :o)....
...inte nog med det, nu kan jag mumsa på min favorit choklad med fyllig nougat mmmm.....Det var så fint skrivet inne i chokladkartongen....

med Kärlek
Våra chokladhjärtan svämmar över med fyllig nougat. För den vars hjärta svämmar över för dig betyder dessa praliner kanske en varm kram eller fina små viskande ord. Vi tror att äkta kärlek smakar choklad, så njut av chokladpraliner menade för dig.
....nu lipar jag igen.....det står inte inne i kartongen....men tusen Tack!!!
....jag kan drömma om ett nytt kök i lantlig stil....
...och så fick jag en rulle med ett vackert ulligt snöre på och en fin sax....
...dessa har nu fått plats på tavlan i hallen....
Många kramar :o)

1 kommentar:

  1. å de måste ha varit helt fantastiskt att få en sån överraskning:) de e du värd:) <3 kramar

    SvaraRadera