torsdag 1 mars 2012

Vatten över huvudet.....

Att ta sig vatten över huvudet är ett talesätt där man kanske har tagit sig an något som man inte är kapabel till att fixa.....men....nu är det så här....
Jag kunde inte låta bli att köpa dessa underbara helt fantastiska stolar på loppis....lite skavanker här och där men guuuu vad fina....tycker jag....
Va i hela friden står det i garaget för... (skit)...har du inte nog med grejer i huset och hur ser de ut....sa min gubbe när han upptäkckte stolarna.....
Jag ska fixa till dom med lite ny färg och så ska jag prova att klä om dom det har jag alltid önskat göra...

Nu börjar min gubbe att skratta....har du kollat in hur det ser ut under fjädringen håller ju på att paja..Sitter du på den kanske du blir uppskjuten till månen...ha..ha...ha...
Jag hade inte kollat under måste jag erkänna ....men va tusan då, jag ska fixa till stolarna på ett eller annat sätt...för helt underbara är dom ...så ...dä...sa....
Fortsättning följer...

Dessa underbara blåsippor har börjat blomma på bänken i köket som jag plockade för ett par dagar sedan....

Nu är det VÅR.....skön torsdag till er alla :o)


1 kommentar:

  1. stolarna va jätte fina:) kul att få se när de e färdiga, hoppas på att du inte åker till månen innan dess;P haha.
    kramar

    SvaraRadera