tisdag 1 maj 2012

Blommor på bar kvist....

Det finns inget vackrare just nu ...när mina råsa blommande träd på bar kvist är i full blom.....
.....solen skiner....värmen är här... det så vackert att det nästan gör ont...

...vattnet glittrar...träden grönskar....sitt ner en stund och bara njut...livet är här och nu...

...visst är blommorna helt fantastiska.....
...nu är det inte bara jag som tycker om dessa blommor .....

..det gör lilla humlan också...bzzzz...bzzzz...

..nu fick jag lite oväntat besök av lille skutt...och nu menar jag verkligen den lille skutt bebisen som inte var så stor ...men super snabb och svår att få på bild....och tunnorna i bakgrunden är inga latrintunnor om ni undrar ...utan där har vi planterat potatisen som förhoppningsvis är klar till midsommar :o) Jag längtar redan....mmmmm....
Hasta la vista ...och glöm inte att solen på våren är stark så smörj in näsan... eller mitt på dagen... under my umbrella.....   <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar