onsdag 30 maj 2012

Växthusdrömmar.......

Nu njuter jag varje dag av mitt växthus.....det växer så det knakar inne i växthuset och det är sååå roligt....
...det sista som vi fixade till var den lilla uteplatsen med stenar utanför växthuset och den blev kanon bra :o)

...så här kan man sitta och lukta på blommorna eller bara ta en kopp kaffe i solen....


Jag var bara tvungen att skriva denna skylt och placera den i växthuset.....
Ett litet bi flög förbi och viskade i mitt öra.....du ska då alltid ha ett så perfekt liv och så perfekt hemma.....Hmmmmm....då har man nog fått det hela om bakfoten......Jag har en liten skylt där det står.... "Dammtussarna under sängen är änglarnas små tofflor"....min gubbe sa när han läste den skylten..då måste nog änglarna i det här huset ha vääääldigt stora fötter.....så mitt lilla bi....Jag äääälskar mitt "perfekta" liv och ger mycket kärlek och kramar omkring mig och får det tillbaka.....
Ta väl hand om er där ute.......KRAMAR <3

2 kommentarer:

  1. Hej. Jag kommer inte ikväll jag jobbar kväll. Vi kan väll höras efter om vad som händer nästa vecka, hoppas på bra väder o minigolf eller någon enklare;-) kram ida

    SvaraRadera
  2. Halloj Ida! Tråkigt att du inte kan komma ikväll :o( men vi hörs ang nästa vecka...minigolf...eller fallskärmshopp..eller kanske bungyjump...KRAM :o)

    SvaraRadera