tisdag 5 juni 2012

Smile.... :o)

Vad skulle livet vara utan att man log.....   :o)....   Det finns väl inget härligare en att få möta någon på stan eller när man är ute på promenad och så får man ett leende till bemötande...så le....smile :o) det är så härligt....
Jag var tvungen att lägga till med det STORA leendet när jag ville sätta upp en "liten" krok på ytterväggen på huset vid ingången....
Äääääälskling....stora smilet...:o) .....skulle du kunna hjälpa mig med en sak....jag skulle behöva sätta upp en liten krok....Det är väl inte på ytterväggen ...får jag till svar....Jo ....men det kommer bli sååååå bra..SNÄLLA....Var är den då muttrar gubben min....här är den "lilla" kroken svarar jag glatt...kallar du den liten får jag till svar och allting är ju relativt...eller hur :o)
Nu hänger den där min ampel så fin och hälsar alla välkomna hem till oss i vårt gröna hus på landet...

Psssst....en liten tjuvtitt.....nu är halva rummet tapetserat...mer kommer snart ....Tjooo hooo....
Ta väl hand om er där ute och kom ihåg ... LE.....SMILE  :o) till någon idag så får ni garanterat ett leende tillbaka...det värmer i  <3
KRAM

1 kommentar:

  1. Vilken tid sa vi idag, du fick min nr på mailen va? Kram

    SvaraRadera