måndag 10 september 2012

Energinivå låg.....

Ibland gör man av med så mycket energi att man känner sig helt slut......nu menar jag inte att springa ett maraton utan en mental utmattning där huvudet helt enkelt inte hänger med....Just idag har jag gjort av med alldeles för mycket energi och behövde fylla på igen ...och igen...och vad gör jag då ..jo.....tar en låååång promenad och naturligtvis tar jag med mig min kompis Nikon.....
Först säga hej till vår granne och så "pallade" jag ett par äpplen från ett äppleträd ;o)...sedan iväg...

När jag börjar närma mig vattnet blir det helt fantastiskt....ja ...jag vet ...det har blivit några bilder på solen och vattnet men det är så vackert....

Det gör mig så lugn.....

Man kan höra hur vattnet sakta skvalpar mot stranden och stenarna... men snart börjar det lugna ner sig ännu mer och det blir alldeles... alldeles...  lungt....
Finns inget mer rogivande och underbart att få njuta av denna fantastiska solnedgång....

Solens strålar värmde och stenarna på stranden var fortfarande varma ....20 grader på kvällen den 10 september...helt fantastiskt...bara att njuta....mer energipåfyllning TACK!

Va rädda om varandra och livet....här och nu....KRAM <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar