fredag 20 mars 2015

Idag är det ingen vanlig dag.....

för idag är det min födelsedag :))) Hurra....Hurra....Hurra.....Hurra....
Tusen TACK!!!! för alla gratulationer idag....ni är såååå gulliga och omtänksamma. 
Det började redan på morgonen när jag kom till jobbet och möttes av en stor och varm kram av min arbetskollega och så ett fint Grattis på min anslagstavla vid kontorsdörren :))) Många hälsningar via telefon,sms,dator och så en god middag ikväll här i mitt gröna hus på landet.
Ett år äldre men va gör väl de.... jag älskar att leva och så kom ihåg...
Det ska va gött å leva annars kan dä kvitta....fiiiint å leva annars kan dä kvitta...spring inte runt å vela då sabbar du dä hela.... dä ska va gött gött gött göööött å leva...
Ta väl hand om er....
Många KRAMAR <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar