torsdag 19 april 2012

Många tankar......

Att få gå ut i skogen på en promenad är som balsam för själen....man hinner tänka så många tankar och lyssna på alla dessa fåglar som nu kvittrar i högan sky.....
Men nu bestämmer sig ibland fåglarna för lite ovanliga boplatser ....här är det ett träd med ett stort hål mitt i och där finns det ett litet fågelbo...pip..pip..pip....
Nu älskar jag också att promenera vid vattnet vilket är otroligt rogivande... när man hör vattnet skvalpa mot stranden eller när det är alldeles lungt och stilla. Då hinner man tänka många tankar.....eller bara vara ...här och nu....

På tal om nuet.......Jag har börjat att sätta in lite växter i växthuset...och inte bara växter utan här finns nu mera två stolar och ett bord en bänk så att man kan sitta där och njuta ....igår var det över 20grader varmt där inne....det gillar jag som är lite frusen av mig :o) Ta väl hand om er.... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar