måndag 9 april 2012

Sädesärla.......

Liksom flyttfåglarna är jag nu åter från Blåkulla ;o) och vad får jag se när jag är ute på promenad idag Obs!kvasten får nu vila...Jo.....en sädesärla.....
...nu har ju jag inte värsta teleobjektivet, men det är en vit ring runt sädesärlan så att ni kan se den på bilden.....
....i hagen gick hästarna och betade lite nytt gräs som nu börjat komma upp....

....lite nyfiken var hästen om man kanske hade lite gott i gott i jackfickan... så som knäckebröd eller ett äpple....
Nu var det så att jag träffade på en påskhare när jag var ute och flög och lite rädd såg den ut men sååå söt...
Borta bra men hemma bäst <3 och tusen Tack! för underbara kommentarer till Påskkärringen.
Kramizzzzar :o)

4 kommentarer:

  1. Det e påsklov på torsdag va??
    Kram ida

    SvaraRadera
    Svar
    1. Halloj Ida! Visst är det påsklov :o) ...hoppas att din påsk varit bra, för jag såg dig inte i blåkulla ;o)
      Många Kramizzar <3

      Radera
    2. Skönt, kunde ju inte komma sist då jag var jätte sjuk. Min påsk var kanon, började med jobb men slutade med ledigt så kan inte klaga. Hoppas du hade det bra. Ses på torsdag:-)
      Måbra kramar <3

      Radera
  2. En mycket söt påsk kärring var du! Hoppas att det var bra i Blåkulla,jag fick fel på kvasten så det blev till att lifta hem.....Kramar från Carina<3

    SvaraRadera