torsdag 5 april 2012

Till Blåkulla........

Jag tänkte att efter min mer eller mindre misslyckade bakning så köper jag ett nytt förkäde.....för då måste det ju gå bättre...eller hur...och när man dessutom hittar ett som bara är helt underbart så .....
...inköpt på Hemtex och nu känner jag mig som Leila bakar ....kanske lite cupcakes...eller mascarpones vilket är det senaste i bakning.....
Men nu kära vänner blir det blåkulla så nu tar jag min kvast och far..........

...jag börjar med att ladda upp kvasten lite......

...hej då alla vänner......för nu drar jag.....

....Tjooooo hoooo.......en riktigt GLAD PÅSK på er.......vi hörs igen efter påsk........om jag inte stannar i blåkulla....nu flyger jag..... Måste bara först dra en liten historia om hönan som hade fått feber och bara la hårdkokta ägg  ;o) hi..hi..hi..
GLAD PÅSK Kramar :o)

2 kommentarer:

  1. Vi ses i Blåkulla!!! Du är så underbar!! Kramar Carina

    SvaraRadera
  2. hahaha rose-marie:) du e för söt!:) Glad påsk:)
    kramar malin

    SvaraRadera