tisdag 3 februari 2015

Hej mitt vinterland ......

Vitt...Vitt...Vitt.... Visst är det härligt med vinter och snö :)
Nu är det ju inte bara tjoo hooo utan visst känns det i ryggen efter en herrans massa snöskottande....

Det blir sååå mycket ljusare ute och känslan av att komma in i stugvärmen  och värma sig framför brasan efter att ha varit ute är skönt för mig som frusen är :))))

Trodde att flyttfåglarna hade dragit söder ut men det fanns visst några eftersläntrare kvar....


 Visst är det härligt med mitt vinterland ....men längtan efter värme och sol finns där :D
Vi lever i nuet ..... men drömmer om morgondagen.....
Kram Kram <3

5 kommentarer:

  1. Ja, visst är det fantastiskt vackert ute nu, men som sagt... Nu är jag lite mätt på allt snöskottande. Eller, ja, det är mest ryggen som är trött. Vi bor också nära en sjö, men inte så vi kan se den, för det är en massa granar i vägen...
    Underbart vackra bilder du bjuder på :) Önskar Dig en riktigt härlig dag idag, så här mitt i veckan!
    Onsdagskram från Kate
    PS. Tänkte länka till din fina blogg från mig i ett inlägg, hoppas det är ok, för jag tycker det är en superfin blogg. Alltid kul att hitta till något nytt, och det är en fantastiskt fin trädgård Ni har, och Du är sååå duktig vid symaskinen!. Har kikat igenom dina tidigare inlägg...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blir alldeles rosenröd om mina kinder :) och då inte bara av värmen från brasan som sprakar så skönt i vinterkylan utan av sååå gulliga kommentarer och jag länkar gärna din blogg från min.
      Kram R-M.

      Radera
  2. Hittade hit via Kate från No34. Vilka fina bilder! Visst är det härligt med snö. Inte för ryggen kanske men ljuset :-).

    Vilket fint hus ni har!!!
    Kram Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! för fin kommentar och vad roligt att du hittat hit :-)
      Kram R-M

      Radera
  3. Duktig fotograf du är. Den sista är ju magisk.Jag kan inte fota alls. Tips: tävla hos min vän Carola: http://roomofkarma.se/

    SvaraRadera