söndag 8 februari 2015

I´m so happy......

Äntligen har vi kommit överens efter många och långa diskussioner om vilken badkarsblandare vi skulle ha till vårt badkar ..... så efter mycket om och men ..... här är den :)))))
Jag är såååå nöjd och gissa vem som fick ge med sig :) ... inte var det jag.... men fick stå för kalaset och det var det värt :)

Jag håller på och lär in mig på ett nytt objektiv till min kamera. Det är inte lätt när man är van vid ett som ställer in skärpan med automatik. Det här nya objektivet kan ta på mycket längre håll, men då får jag fixa till skärpan själv.


Lite vårkänslor <3
Ha nu en skön söndagskväll .... Kramar <3







1 kommentar:

  1. *Skratt*... Härligt och grattis till badkarskranarna, även om Du fick bekosta kalaset själv!!! Kul med nytt objektiv, vill jag också investera i!
    Önskar Dig en skön, men sen söndagskväll
    Kram Kate

    SvaraRadera