fredag 17 april 2015

Beslutsångest....

Det här med att välja tapeter kan ibland vara väldigt svårt....
Ju fler personer man frågar om råd så blir jag bara ännu mer förvirrad och får beslutsångest....
Det är sovrummet som ska få sig en liten makeover en ny tapet på den ena väggen (fondtapet)...
Fattar inte hur jag tänkte när vi tapetserade denna fina guldaktiga tapet...men nu ska den bytas ut...
Vill att det ska se ut som om jag spikat dit plankor på längden fast nu i tapetform så klart ;) 
Tror jag hittat rätt tapet nu...blir den som bilden visar ovan så nu iväg och beställa ett par rullar...

Önskar er alla en härlig fredag
Kram <3


1 kommentar:

  1. Sååå snygg den trätapeten ser ut.... Vill verkligen se helheten sen när det är klart. Hos oss vill jag byta ut fondtapeten i köket, som är mörkt grå till något ljust!
    Lycka till med tapetseringen! Kram från Kate

    SvaraRadera