fredag 24 april 2015

Ny tapet ......

Nu är det äntligen färdigt..... med den nya tapeten i sovrummet så klart :)))
Det tar ju lite tid det där med att renovera....man ska bestämma sig för vilken tapet man vill ha och det tar nog den längsta tiden :) i alla fall för mig .... jag har för det mesta lite beslutsångest....
Nu är jag sååå nöjd med resultatet och det är ju inte klokt vad en tapet kan göra för ett rum.... 
Tapetsera mera ... :))))
Tapeten jag valde kommer från Midbec och heter Exposed PE10021 ....
sliten trävägg i ljusa bruna toner.
Nu tar jag helg och vilar upp mig ;) efter att ha legat i under veckan .....det är jag värd tycker jag :)))
Önskar er alla en härlig helg ...
Kram <3








1 kommentar:

  1. J-klar vad snyggt det blev.... Den blev jag lite sugen på nu som fondtapet i köket!!! Ja, njut nu av helgens ledighet, för det är du värd!
    Lördagskram från Kate

    SvaraRadera